Sunday, November 25, 2012

pernah sakitkan hati die ?

assalamualaikum uollz ..

sihat ? ada baik-baik sama adk ? kaka ? abg ? ibu ? abah ? kwn jugak ?

kalau tak baik tu sile la bermaaf-maafan dgn mereka... hehe, kite manusia.. xkemana pon kite.. kt kubur kite last2 jugak.. hilangkan sifat egois anda ... ikot hati, mati ,.. ye idok ?

anda-anda yg suda sakitkan hti org baru2 ni .. smpai die xmau tgur kite dan nanges2.. lalala, omong la dgn lemah lmbut sma die .. mnta maaf elok2 kt die. meme mnysal . krna mulut la bdn binasa.. itu sbb pergaduhan tercetus kan, mcm aq dgn adk aq la kata kan .. huhu

ade otak, fikir dlu .. baru brckp ..

psal mulut je punce kite gduh gn org ... spa pnah buat ? heheh ... kite mnusia yg xsmpurna.. kan .. xpexpe, ini stu pngjaran buat ku dan rakan sekalian ..


3 comments:

Cik Eyqaleysha said...

assalammualaikum wbt... knjungan sni n follow sni skali:)

Miss Zahirah said...

hehehe.. bese la tu..
klu x gaduh x sah..
dri stu bru kta sedar hubungan sesama kita ni sgt pnting.. ;)

outbound malang said...

kunjungan gan , bagi-bagi motivasi
semoga menjadi semangat .. :)
Anda tenggelan bukan karena jatuh ke air, Anda tenggelam karena tinggal di dalamnya.